PROJEKTI KOJI PROMOVIRAJU BRINJE

2020-03-29

Danas je Brinje sve više poznatije, a to je pridonijelo s nekim mojim projektima koje sam napravio još prošle godine... 

1. DODAVANJE LOKACIJA


Svako mjesto ili grad na Facebooku i na Instagramu za objave se mogu  dodavati lokacije. Naravno, ja sam se primio posla i sam dodavao lokacije za Brinje. Na Instagramu za dodavanje lokacija, mogli ste samo staviti Brinje kao Brinje, stari grad Sokolac i Hotel Brinje... Danas možete dodati i jezero Brodić, špilju Siničić, našu kapelu sv. Vid i kapelu sv. Fabijana i Sebastijana, razna događanja iz Brinja poput Brinje Trail, Brinje Bike, 80-te su bile godine i sl. 

Dodavao sam lokacije i preko Google Maps, jer kad sam započeo s time, u Brinju ničega nije bilo na Google Mapsu... Vjerovatno kad je neki turist gledao preko Maps nije ni vidio naše sakralne građevine i prirodne ljepote.




2. WEB MAPA SA SVIM ZNAMENITOSTIMA IZ OPĆINE BRINJE


Prošle godine napravio sam digitalnu mapu s kojom svatko može upoznati prošlost Brinja, prirodne i kulturne znamenitosti Brinja. Klikom na oznaku otvara se test o lokaciji, tj. o znamenitosti. Jednostavno možete upoznati cijelu našu općinu Brinje... Priroda je čarobna u našoj općini i vrijedna je posjeta!

Klikni na link - UPOZNAJ BRINJE - koji te vodi na mapu.


3. NAPRAVIO SAM DIGITALNU DRUŠTVENU IGRU - MEMORY CARD 


Prošle godine, napravio sam digitalnu društvenu igru Memory Card s kojom isto možete upoznati Brinje, ali ovo je prilika da i djeca igraju igru na mobitelu, tabletu, laptopu ili kompjuteru i uz igru upoznaju Brinju.... Igrom upoznajte našu općinu... 

Klikom na - MEMORY CARD - BRINJE upoznaj Brinje

4. VIDEA

Prošle godine napravio sam dva travel videa koje možete pogledati na mojem službenom YouTube kanalu...

Prvi video je napravljen samo za Brinje od kulturne baštine do prirodne baštine... Video broji 2, 5 tisuća pregleda..., a drugi video je napravljen kroz cijelu općinu kroz sva godišnja doba. Neke lokacije nažalost nisu prikazane. Hvala svim autorima fotografija na pomoći u izradi videa. Video broji 1,3 tisuće pregleda...  Ovdje vam stavljam ako ih još niste pogledali.. U planu su još nekoliko do kraja ove godine...

Nastavljam dalje... posao nije gotov... Svatko tko nije iz Brinja putem ovog članka pozivam vas  da nas posjetite jer nas vrijedi posjetiti... Znam situaciju s Covidom-19 i zato kad prođe ovo s virusom, očekujem vas u Brinju! 

Moj rad možete pratiti na:

Instagramu, Facebooku, Twitteru, YouTube...

Vidimo se u Brinju! ;)


© 2015 - 2020  Monetium  Brinje-Hrvatska | Sva prava zadržana
Izradite web-stranice besplatno! Ova web stranica napravljena je uz pomoć Webnode. Kreirajte svoju vlastitu web stranicu besplatno još danas! Započeti